dijous, 26 de juliol del 2007

Primer dia d'escola

Ai, ai,

Em sent com el primer dia d'escola. Sabates noves, olor a goma 'Milano', repentinat i en una miqueta de por.

Avui inaugure el bloc, un tema que tenia pendent de fa molt de temps. Ja us avise que no serà un bloc brillant pel que a tècnica es refereix: la informàtica i jo tenim una relació de respecte mutu, però d'això a l'amistat hi ha un pas ben gran.

En contrast, espere que els continguts siguen la gràcia del tema. Jo faré tot el que estiga en les meues mans (i el que tinga ganes també, què nassos) perquè així siga, també tinc la sana esperança que la resta del món contribuïsca en la mesura de les seues possibilitats. Us anime a fer-ho.

Bé doncs, poc a poc, anem fent.

Salut a tothom i totdon!

2 comentaris:

xerop ha dit...

Xeeeeeeee!!

Jo també estic molt nerviós... el meu primer comentari al bloc del Vicent!!! Ànims, nen!!

Vicent Martínez ha dit...

Ole! Ja tinc un comentari!

Ese Xerop ahí!