dimecres, 23 d’abril del 2008

Miscelània

Bé, en primer lloc disculpes per haver-me esborrat del bloc tants dies. La vida mana!

Després, se'm queden per dir diverses coses:

O meu amigo Oscar Ínsua finalmente non vai ser o alcalde de Corcubión. Os "amigos" do PSdG botáronllo. É longo de explicar, pero vaia. Oscar tranquilo, o tempo pon a todo dios no seu sitio, e dentro de tres anos vas ter a túa oportunidade. ¡Adiante sardiñeiro!

Ja hem acabat la setmana cultural valenciana. Molt d'esforç, potser massa. Fer molta feina i que altres no en facen a cops crema, sincerament, però el compromís sempre acaba podent. Ara bé, pel que fa a assistència de públic, un exitàs.

M'he enamorat de la peça Trio sonata "La folia" RV 63 de Vivaldi. La coneixia, però ara estic obsessionat en esta obra mestra del barroc de nou minuts i mig. Em transporta, no sé on, però em transporta. Últimament estic prou barroc en gustos artístics, ja diuen que els valencians ho som un poc, de barrocs. Algun dia xarrarem d'això en més calma.

Ara me'n vaig a la Rambla a passejar-me Sant Jordi. M'encanta, de veres.

Em queda pendent parlar de pilota valenciana, Hillary Clinton i falles diverses. Ho promet!